Do starostwa osobiście nadal tylko w sprawach naprawdę koniecznych

W związku z trwającym na obszarze Polski stanem epidemii oraz zagrożeniem COVID-19, Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu utrzymuje działania profilaktyczne mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom oraz mieszkańcom, których obsługuje. – Nadal prosimy o ograniczenie osobistego załatwiania spraw w budynku starostwa tylko do spraw koniecznych – apeluje wicestarosta Paweł Kobielusz.

W pozostałych przypadkach proponujemy, aby w miarę możliwości wykorzystywać alternatywne sposoby komunikacji z wydziałami starostwa:

  • przez ePUAP: /sposwiecim/skrytkaESP,
  • wysyłając pisma/wnioski na e-mail: sekretariat@powiat.oswiecim.pl, lub wskazane poniżej e-maile poszczególnych wydziałów,
  • telefonicznie: 33/844-96-00 oraz wskazane poniżej telefony do poszczególnych wydziałów,
  • pocztą tradycyjną: Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim.

Korespondencję, wnioski oraz wszelkiego rodzaju inne dokumenty można złożyć w pojemnikach umieszczonych przy wejściu do budynku lub na DZIENNIKU PODAWCZYM.

Jednocześnie informujemy, że przy okienku obsługi dziennika podawczego może znajdować się tylko 1 osoba.

Mieszkańcy będą obsługiwani TYLKO po wcześniejszej telefonicznej rezerwacji wizyty pod nr tel.:

Wydział Komunikacji i Transportu

  • 33/844-96-21 rejestracja pojazdów, wymiana dowodu rejestracyjnego, dopisanie współwłaściciela, uzyskanie „wtórników” dokumentów komunikacyjnych, oznaczeń,
  • 33/844-96-28 odbiór stałego dowodu rejestracyjnego, zgłoszenie zbycia pojazdu, wyrejestrowanie pojazdu, zmiana danych w dowodzie  rejestracyjnym, wycofanie czasowe pojazdu/przywrócenie do ruchu, uzyskanie decyzji w sprawie nadania cech identyfikacyjnych pojazdu,
  • 33/844-96-32 prawo jazdy,
  • 33/844-96-26 transport drogowy, ośrodki szkolenia kierowców, stacje diagnostyczne.

 

Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami

 

Wydział Ochrony Środowiska

 

Wydział Architektury i Budownictwa

 

Wydział Inwestycji, Rozwoju i Dróg

 

Biuro Powiatowego Rzecznika Konsumentów

 

Dodatkowe informacje można uzyskać na stronie internetowej www.powiat.oswiecim.pl w zakładce „jak załatwić sprawę w Starostwie”.

Proszę Państwa o uszanowanie wprowadzonych zasad. Dziękujemy za wyrozumiałość – mówi wicestarosta Paweł Kobielusz.

Źródło: Powiat Oświęcim

Udostępnij