(Nie)bezpieczni w sieci – ostatni weekend na zgłoszenia gov_pl

(Nie)bezpieczni w sieci – ostatni weekend na zgłoszenia

uż tylko 5 dni dzieli nas od zamknięcia naboru w konkursie „Niebezpieczni w sieci” – konkurs dla NGO na najlepszą kampanię edukacyjną. Choć wyzwań nam wszystkim teraz nie brakuje, warto nie przegapić tej szansy. To ostatnia prosta, dajcie z siebie wszystko!

Po lewej stronie megafon na żółtym tle, po prawej, na białym tle napis> Niebezpieczni w sieci. Konkurs dla NGO na najlepszą kampanię edukacyjną. "Nie" w wyrazie niebezpieczni jest przekreślone żółtą kreską. Na środku ikona z napisem: weź udział i kolorową strzałką. Poniżej napis patronat medialny i logotypy ngo.pl oraz kampaniespoleczne.pl
O co nam chodzi? O wzrost świadomości Polaków na temat bezpieczeństwa w sieci. Jak? Tak, jak to zaplanujecie, chodzi o Wasze kreatywne pomysły. Mamy 500 000 zł na realizację kampanii medialnej, przygotowanej według Waszej idei i 15 000 zł dla autorów najlepszych pomysłów. W związku z tym nie wahajcie się – gra jest warta świeczki!

Liczy się pomysł

W naszym konkursie chodzi przede wszystkim o pomysł. Nie musi być kompletny, nie musi zawierać szczegółowego budżetu, nie chodzi nam o wkład własny czy pracę społeczną członków 😉 To, czego szukamy to idee, które wspólnie z najlepszymi pomysłodawcami doprecyzujemy, a później – przy wsparciu profesjonalistów – razem z Wami zrealizujemy!

Wystarczy opisać pomysł, narzędzia kampanii i zaproponować chwytliwe hasło. Zajrzyjcie do formularza zgłoszeniowego– to naprawdę proste.

– Konkurs „NieBezpieczni w sieci” zorganizowaliśmy z myślą o organizacjach, które mają kreatywne pomysły, ale brak im zasobów – ludzkich czy finansowych – żeby je realizować. Przeznaczymy pół miliona złotych na profesjonalną realizację zwycięskich pomysłów, a ich autorzy otrzymają nagrody pieniężne. Do dzieła! Zgłoszenia przyjmujemy jeszcze przez 5 dni, do 31 marca – mówi minister cyfryzacji Marek Zagórski.

Edukacja medialna

Dlatego, jeśli pracujecie w organizacji pozarządowej i od zawsze mieliście pomysł na kampanię medialną z prawdziwego zdarzenia, ale Wasza organizacja nie ma dostatecznych środków i odpowiedniego doświadczenia – nasz konkurs jest właśnie dla Was! Zależy nam na kreatywnych, innowacyjnych projektach. Najważniejsze, by prowadziły do wzrostu świadomości zagrożeń, które możemy spotkać w sieci. Opcji jest wiele, każdy pomysł jest dobry!

Jak to działa? Jeśli to Wasz pomysł spodoba się Kapitule Konkursowej, zostaniecie zaproszeni do drugiego etapu. Jesteśmy gotowi na spotkania online!

Jeśli zwyciężycie i znajdziecie się na podium, do 500 000 zł przeznaczymy na stworzenie materiałów i zapewnienie ich emisji w mediach (prasa i/lub Internet i/lub radio i/lub telewizja). Wyobraźcie sobie np. billboardy z hasłem kampanii, o której zawsze marzyliście… Możemy to zrobić! Razem.

Do dzieła!

To jak, czujecie się zachęceni? Na wypełnienie formularzapotrzebujecie 30 minut!

Zawalczcie o nasze nagrody. Macie jeszcze cały weekend na burze mózgów i przesłanie zgłoszenia.

Wszystkie potrzebne informacje znajdziecie na stronie: www.gov.pl/niezagubdzieckawsieci/konkurs

Macie pytania? Piszcie do nasnaepolakpotrafi@mc.gov.pl.

Organizatorem konkursu są Ministerstwo Cyfryzacji oraz Państwowy Instytut Badawczy NASK. Patronat Medialny nad naszą inicjatywą objęły ngo.pl oraz kampaniespoleczne.pl.

Konkurs przygotowaliśmy w ramach kampanii „e-Polak potrafi!”

 

Udostępnij