WAŻNE! Od dziś Starostwo zaprzestaje bezpośredniej obsługi klientów
W związku z ogłoszeniem na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej stanu epidemii, na podstawie §10 rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii, Starosta Oświęcimski podjął działania zmierzające do ograniczenia rozprzestrzeniania się wirusa SARS-CoV-2.
W trosce o bezpieczeństwo Państwa i Państwa rodzin, kierując się dobrem zarówno klientów jak i urzędników, podjąłem decyzję o zaprzestaniu z dniem 25 marca 2020 r. bezpośredniej obsługi klientów przez pracowników Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu.
W celu zapewnienia ciągłości pracy Starostwa, zarządzam realizację zadań w szczególnym trybie:
- kontakt ze Starostwem Powiatowym w Oświęcimiu oraz załatwianie spraw odbywać się będzie z wykorzystaniem komunikacji elektronicznej, telefonicznej, a także korespondencji tradycyjnej;
Do Państwa dyspozycji pozostają adresy i numery ogólne do Urzędu:
- adres: ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim
- ePUAP: /sposwiecim/skrytkaESP
- adres e-mail: sekretariat@powiat.oswiecim.pl
- 33/ 844-96-00.
Zasady obsługi klientów przez wydziały Urzędu są publikowane w zakładkach wydziałowych „jak załatwić sprawę w starostwie”.
Korespondencję kierowaną do urzędu można również zostawić po wejściu do budynku Starostwa, w miejscu do tego przeznaczonym.
Odbiór dokumentów będzie realizowany za pośrednictwem poczty tradycyjnej.
W szczególnie uzasadnionych i pilnych przypadkach odbiór osobisty możliwy będzie wyłączniepo uprzednim uzgodnieniu telefonicznym z pracownikiem wydziału dnia i godziny odbioru;
O wszelkich zmianach będziecie Państwo informowani za pośrednictwem strony internetowej www.powiat.oswiecim.pl
Proszę Państwa o uszanowanie wprowadzonych zasad.
Dziękuję za wyrozumiałość.
Starosta Oświęcimski
Źródło: Powiat Oświęcim