Organizacja obsługi klientów w urzędzie gminy Oświęcim
Przypominamy obowiązujące zasady obsługi klientów w związku z trwającym na obszarze Polski zagrożeniem COVID-19.
W związku z trwającym na obszarze Polski zagrożeniem COVID-19, na podstawie § 24 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 października 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U.2020.1758 z późn. zm.) w trosce o bezpieczeństwo klientów i pracowników, w urzędzie gminy Oświęcim nadal obowiązuje następujący sposób obsługi klientów:
Klienci są obsługiwani na dwóch stanowiskach. Pierwsze stanowisko – na parterze w sąsiedztwie dziennika podawczego – przeznaczone jest do załatwiania krótkich spraw, składania dokumentów itp. Jeśli sprawa będzie wymaga więcej czasu – urzędnik zaprosi klienta na poziom IV, gdzie w bezpiecznych warunkach formalności będą mogły zostać dopełnione. Winda jest obsługiwana tylko przez pracowników urzędu i będzie kursowała tylko pomiędzy wejściem a poziomem IV.
Obsługa interesantów niezmiennie jest prowadzona z zachowaniem wszelkich obowiązujących rygorów sanitarnych. Mieszkańcy są zobowiązani do zakrywania nosa i ust na terenie urzędu oraz częstej dezyfekcji rąk. Zasady obsługi będą dostosowywane do ewentualnych dalszych zmian sytuacji epidemicznej.
Źródło:
Urząd Gminy Oświęcim
32-600 Oświęcim, ul. Zamkowa 12
Tel. +48 33 844 95 00
E-mail: gmina@gminaoswiecim.pl
https://gminaoswiecim.pl/
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Godziny urzędowania:
Poniedziałek, Środa, Czwartek: 07:30 – 15:30
Wtorek: 07:30 – 16:30
Piątek: 07:30 – 14:30