Pomagajmy sobie – oferty operatorów telekomunikacyjnych -gov-pl

Pomagajmy sobie – oferty operatorów telekomunikacyjnych

Uczycie się i pracujecie zdalnie? Chcecie wiedzieć, który operator oferuje promocje w związku z epidemią? Gdzie możecie liczyć na rabat, odroczenie płatności, odkodowane kanały i załatwienie wszystkich formalności online? Zbieramy dla Was te informacje.

Pomagajmy sobie – oferty operatorów telekomunikacyjnych -gov-pl

Staramy się, aby ten trudny dla wielu czas możliwie najbardziej Wam ułatwiać. I to na wielu polach. Tym razem zwróciliśmy się do operatorów telekomunikacyjnych z prośbą o przekazanie nam informacji o specjalnych ofertach, które wprowadzili w związku z aktualną sytuacją.

W jednym miejscu

A tych jest sporo – darmowe pakiety GB, bezpłatny dostęp do aplikacji i wiele innych. Na rynku jest coraz więcej ofert, coraz więcej operatorów dołącza do tej inicjatywy.

Aby ułatwić Wam wyszukiwanie postanowiliśmy opublikować informacje o nich w jednym miejscu – tak, abyście w kilka chwil mogli porównać, zastanowić się i wybrać to, co Wam najbardziej potrzebne.

– Jednocześnie zachęcamy inne firmy, aby – jeśli jeszcze tego nie zrobiły – przyłączyły się do tej akcji. Pomagajmy sobie – apeluje minister cyfryzacji Marek Zagórski.

Wystarczy, że wypełnicie informację według ponizszego wzoru i prześlecie do nas na adres magdalena.nowak@mc.gov.pl

Materiały

Wzór – tabela do wypełnienia
Wzór​_-​_tabela​_do​_wypełnienia.docx0.01MB

 A oto dotychczasowe oferty:

Netia

Możliwość załatwiania spraw online

  • opłacanie faktur i doładowanie konta
  • sprawdzanie stanu konta
  • włączanie pakietów i usług
  • przedłużenie umowy
  • zdalna obsługa klienta

Na specjalnej stronie znajdują się informacje o możliwościach samoobsługi przez internet i telefon oraz wygodnych formularzach kontaktowych: www.netia.pl/kontakt oraz netia online.

Pakiet dodatkowych bezpłatnych GB

Klienci Netia Mobile otrzymali darmowy pakiet 10GB do wykorzystania przez 60dni.

Wydłużenie terminu płatności faktur

Na prośbę klientów (zwłaszcza tych 65 plus) możliwe jest przesunięcie terminu płatności faktur wystawionych w marcu i kwietniu oraz terminu zwrotu urządzenia.

Promocyjne warunki umów

Dodatkowe pakiety GB w ramach usługi Netia mobile – specjalna cena 10 zł za pakiet 20GB.

Edukacja i praca

#przyspieszamyinternet– akcja obejmuje wybranych klientów, korzystających z łączy nowej generacji (zmodernizowane sieci ETTH, FTTH, HFC). W jej ramach Grupa Netia, całkowicie za darmo, od 20.03 przyspieszyła internet nawet do 1Gb/s (przyspieszenie uzależnione od typu routera u klienta).

Rozrywka

  • Dwie edycje odkodowanych kanałów:
    16.03-30.03 – 19 odkodowanych kanałów z pakietów Kino, Natura, Młodsze Dzieci
    1.03-13.04 – 34 odkodowane kanały z pakietów Seriale, Wiedza i Odkrycia, Starsze Dzieci
  • Od połowy marca, do odwołania odkodowany jest kanał informacyjny Polsat News.
  • 11-13.04 – odkodawany również Canal+ Family
  • Trzecia edycja odkowanych kanałów jest w trakcie przygotowania.

Inne usługi

Netia VOD– promocyjne ceny na filmy (od 2,99) i nowości prosto z kin (Hejter, Pan T., Kod Dedala).

Orange Polska

Możliwość załatwiania spraw online

  • opłacanie faktur i doładowanie konta
  • sprawdzanie stanu konta
  • włączanie pakietów i usług
  • przedłużenie umowy
  • zdalna obsługa klienta

Zdecydowaną większość spraw klienci Orange mogą załatwić on-line w aplikacji „Mój Orange” lub poprzez swoje internetowe konto.
Manager Floty – zarządzanie firmowym kontem on-line – oferta dla dużych firm.

Pakiet dodatkowych bezpłatnych GB

  • Darmowy pakiet danych 10GB do wykorzystania do końca kwietnia – dla wszystkich klientów indywidualnych i biznesowych ofert głosowych na abonament oraz klientów oferty na kartę.
    Aktywacja przez SMS o treści 10GB wysyłany pod bezpłatny numer 80820.
    Informacje dostępne na stronie.
  • Bezpłatnie 9 GB w ofertach nju na abonament i nju na kartę.
    Aktywacja przez  SMS o treści START:
    – dla oferty nju na abonament pod bezpłatny numer 80955,
    – dla oferty nju na kartę pod bezpłatny numer 80855.
  • 10GB za 0 zł w marcu i kwietniu, Klienci oferty głosowej postpaid – oferta dla firm małych, dużych i średnich.

Wydłużenie terminu płatności faktur

Dla Klientów firmowych – niezbędny kontakt z obsługą pod numerem *510600600 lub z przedstawicielem handlowym.

Promocyjne warunki umów

  • Internet światłowodowy i pakiety  – 1 m-c  na próbę w umowie bez okresu lojalnościowego. Możliwość wypróbowania szybkiego Światłowodu, a do tego telewizji lub abonamentu komórkowego. Do zdalnej nauki online lub relaksu.
  • Rozwiązania umożliwiające pracę zdalną oraz z zakresu bezpieczeństwa – dla dużych firm.
    – 3 miesiące za darmo dla nowych klientów:
    •    Orange Teams Voice – szybka, efektywna komunikacja w zespole.
    •    Cisco Webex – bezpieczna przestrzeń do współpracy
    •    Polycom Studio – zestaw do wideokonferencji w najwyższej jakości.
    •    Zdalny dostęp SSL – bezpieczny dostęp do sieci korporacyjnej przez internet
    •    Prywatny APN – bezpieczny dostęp mobilny do sieci korporacyjnej
    •    CyberWatch – Ochrona smartfonów oraz raportowanie o zablokowanych próbach komunikacji z cyber-zagrożeniami.
    – 1 miesiąc za darmo dla nowych klientów:
    •    Orange Teams Voice – szybka, efektywna komunikacja w zespole.

Edukacja i praca

Oferty dla nauczycieli, i uczniów i ich rodziców oraz studentów,

Rozrywka

  • Odkodowane kanały TV. – ponad 40 kanałów Pakietu Komfortowego dla wszystkich klientów telewizji w technologii kablowej – ponad 50 kanałów Pakietu Extra+ dla klientów TV w technologii satelitarnej
  • Filmy za 1 zł. Co tydzień 6 różnych filmów, za 1 zł każdy – do obejrzenia za pośrednictwem naszej usługi Orange VOD na telewizorze, albo w aplikacji Orange TV Go

Inne usługi

  • Chroń dzieci w sieci –  aplikacja ochrony rodzicielskiej na 30 dni na próbę za darmo.
  • Bezpłatny kurs internetowy dla dorosłych, jak wspierać dzieci w bezpiecznym korzystaniu z technologii.
  • Darmowa i bezpieczna dostawa kurierska po złożeniu zamówienia na stronie Orange.pli przez infolinię 801 234 567.
  • Wirtualna Centralka Orange. Przy pomocy Wirtualnej Centralki Orange można szybko zbudować rozproszone Call Center dla połączeń przychodzących do dedykowanych numerów kontaktowych, z kolejkowaniem połączeń, weryfikacją warunków czasowych, informacją o pozycji w kolejce, dedykowanymi zapowiedziami i nagrywaniem połączeń. Konsultanci takiej grupy w liczbie od 1 do 500 osób mogą pracować w domach korzystając z telefonu służbowego lub prywatnego, komórkowego lub stacjonarnego.

Wszystkie specjalne promocje i oferty Orange można znaleźć na stronie: https://www.orange.pl/razem

Play

Możliwość załatwiania spraw online

  • opłacanie faktur i doładowanie konta
  • sprawdzanie stanu konta
  • włączanie pakietów i usług
  • przedłużenie umowy
  • zdalna obsługa klienta​​​​​​

Stale rozbudowywana aplikacja mobilna Play24zapewnia klientom sieci bezpieczne zarządzanie swoim kontem i usługami oferowanymi przez operatora.
Oprócz zarządzania usługami i pakietami, aplikacja umożliwia kontrolę i opłacanie rachunków czy doładowywanie konta z wykorzystaniem bezpiecznych oraz szybkich systemów takich jak Google Pay, Apple Pay czy BLIK. Play24 daje również możliwość bezpośredniego kontaktu z konsultantem za pomocą czatu online lub połączenia z Obsługą Klienta.

  • zdalna wymiana karty SIM
    Zgłoszenia są przyjmowane pod telefonem 790 500 500, a karty wysyłane kurierem. O poszczególnych etapach klienci także powiadamiani SMSami
  • dodatkowe punkty interwencyjne
    Play w ramach akcji #OtwieramyPomagamy przekształca kilkaset otwartychsalonów na dodatkowe punkty interwencyjne, gdzie pracownicy operatora będą pomagać tym, którzy nie mają możliwości i narzędzi do zdalnego radzenia sobie z bieżącymi kwestiami dotyczącymi usług Play. Uruchomiono już 13 dodatkowych „Punktów Wsparcia Klienta”, a w planach jest otwarcie kolejnych 28 w różnych miejscowościach na terenie całej Polski. Pracownicy punktów Play zostali poinstruowani o zaleceniach Głównego Inspektoratu Sanitarnego, a także zachowują codzienne procedury higieny i bezpieczeństwa.

Pakiet dodatkowych bezpłatnych GB

Bezpłatny pakiet 10 GB dla abonamentów biznesowych i indywidualnych do wykorzystania w sieci Play przez kolejnych 14 dni od dnia aktywacji. Osoby posiadające ofertę na kartę mogą skorzystać z oferty, do końca kwietnia.

Wydłużenie terminu płatności faktur

Dla seniorów: przedłużono termin płatności faktur wystawionych od 15 marca o 14 dni.

Promocyjne warunki umów

  • Dla obcokrajowców: Ponieważ część obcokrajowców została zmuszona do wydłużenia pobytu w Polsce, Play wydłużył ważność kont prepaid do końca czerwca. Oferta była wysyłana przez sms.
  • Dla seniorów: automatyczne przedłużenie aktywności kont w ofertach na kartę na kolejne trzy miesiące, czyli do 30 czerwca.
  • W piątek 10.04 wystartowała promocja na internet na 3 m-ce za 0 zł, później 40 zł (tylko SIM) lub 50 zł (z routerem przenośnym).
  • Także w ofercie Internet bez limitu danych – 100 GB z pełną prędkością. Umowa na 24 miesiące.

Edukacja i praca

  • Dla nauczycieli i uczniów:  Serwis Odrabiamy.pldo skorzystania przez 10 dni za darmo. Serwis Odrabiamy.pl pomaga rodzicom i dzieciom przy nauce w domu. Zawiera ponad 500 tysięcy rozwiązań i opracowań zadań z książek używanych w szkołach. Serwis także oferuje pomoc nauczycieli przy odpowiedziach na pytania, które pojawiają się podczas nauki.
  • Zero-rating dla platform edukacyjnych, dzięki którym prowadzone jest zdalne nauczanie. Korzystanie z nich przez klientów Play nie będzie pomniejszało pakietu danych. Takie rozwiązanie nie wymaga dodatkowej aktywacji po stronie użytkownika czy weryfikacji specjalnych uprawnień i będzie działać automatycznie we wszystkich ofertach sieci Play. Szczegółowa lista platform została przygotowana na bazie rekomendacji Ministerstwa Edukacji Narodowej.
  • Nauka języków obcych z aplikacją Busuu przez 7 dni za darmo
  • Dla firm:  Play oferuje rozwiązania wspierające pracę zdalną takie jak usługa telekonferencji ułatwiająca organizacje pracy firmy czy zespołu. Klienci korzystający z pakietu BIZNES mogą organizować spotkania do 20 osób, co w znaczący sposób wspiera organizację pracy i poziom poinformowania pracowników.
  • Dla seniorów: Filmiki instruktażowez obsługi smartfona, by pozostali w kontakcie z bliskimi.

Rozrywka

  • Powiększona oferta darmowych kanałów w PLAY NOW.
    W związku z zamknięciem kin, teatrów, muzeów, szkół i placówek oświatowych, firma uruchomiła „otwarte okno” dla dwóch popularnych pakietów telewizyjnych – Extra i Kids. W ten sposób ponad 40 kanałów zostało nieodpłatnie udostępnionych dla wszystkich klientów posiadających abonament na usługi telewizyjne operatora. Otwarte okno działa od połowy marca i pozostanie aktywne do 15 kwietnia. Użytkownicy Play, niezależnie od rodzaju umowy, mogą także bez dodatkowych opłat skorzystać z sześciomiesięcznej subskrypcji platformy VOD Amazon Prime Video.
  • Dostęp do serwisów informacyjnych i muzycznych.
    Klienci Play mogą również skorzystać z darmowego, 30-dniowego dostępu do serwisu TVN24GO, oferującego kanały newsowe TVN24 i TVN24 BiS, programy Discovery, a także transmisje, audycje oraz podcasty. Użytkownicy sieci mogą odebrać swój voucher do 14 kwietnia. Dostęp do tej oferty jest limitowany ilością voucherów.
  • HBO GO bez opłat i zobowiązań.
    Dla Klientów PLAY NOW promocja trwa 30 dni, a dla użytkowników PLAY NOW TV BOX przez 3 miesiące. HBO GO gwarantuje dostęp do kanałów: HBO, HBO2, HBO3 oraz biblioteki 800 filmów i 250 seriali.
  • Bezpłatny pakiet w serwisie muzycznym TIDAL przedłużono do trzech miesięcy.
    Mogą z niego skorzystać klienci, którzy aktywują usługę do 30 kwietnia br.
  • Wybrane filmy 50% taniej w Wypożyczalni PLAY NOW przez cały kwiecień dla klientów Play. Co tydzień 20 nowych tytułów w promocyjnej cenie. Od 8 kwietnia w promocji filmy wybrane z myślą o nadchodzących świętach: „7 uczuć”, „Złodziejaszki”, czy „Powrót Bena”. W promocji nie zabraknie też propozycji dla dzieci, a wśród nich: „Zając Max ratuje Wielkanoc” czy „Asterix i Obelix w służbie Jej Królewskiej Mości”.
  • W piątek 10.04 wystartowała promocja PLAY NOW TV BOX za 10 zł miesięcznie. Urządzenie podłączane do TV dodające do niego funkcje smart oraz zestaw kanałów z Pakietu Podstawowego + 3 miesiące Eleven Sports 4K + 6 miesięcy Amazon Prime Video. Umowa na 24 miesiące.

Inne usługi

  • Rzetelne i wiarygodne informacje
    Wszystkie informacje związane z akcją #ZostańWDomu z Play dostępne są na specjalnie przygotowanej stronie: https://www.play.pl/kampanie/zostan-w-domu-z-play/.
    Operator utworzył także dedykowaną sekcję na temat obecnej sytuacjizwiązanej z COVID-19, gdzie zamieszczane są aktualne ostrzeżenia, najczęściej padające pytania i odpowiedzi czy informacje odnośnie bieżącej pracy firmy.
    W celu edukacji i przestrzegania klientów przed zagrożeniami związanymi z informacjami wprowadzającymi w błąd, tzw. „fake newsami” czy cyberprzestępczością, uruchomiono także witrynę www.ochronawplay.pl. Na stronie zamieszczane się informacje dotyczące bezpieczeństwa w intrenecie, przykłady działań oszustów oraz przekierowania do rzetelnych i wiarygodnych źródeł informacji o COVID-19. Operator, by przypomnieć swoim klientom o nowych benefitach i zachęcić ich do pełnego wykorzystania, uruchomił także powiadomienia SMS. Zmieniono nazwę operatora, która wyświetla się na telefonie, na „PLAYZostanWDomu”, aby również w ten sposób zachęcić do bezpiecznej postawy i pozostania w domu.
  • Cashback na zakupy z Google Play
    Cashback w wysokości 20 zł za pobranie płatnej aplikacji lub gry ze sklepu Google Play o wysokości więcej niż 30 zł (akcja ważna do 31 marca). W przypadku gdy koszt wyniesie mniej niż 20 zł – na fakturze opłata za nią redukuje się do 1 grosza
  • Wsparcie Funduszu Interwencyjnego Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy
    Play przeznaczył milion złotych na Fundusz Interwencyjny Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, aby wesprzeć polski personel medyczny i zaspokoić potrzeby szpitali w zakresie sprzętu medycznego.
T-Mobile

Możliwość załatwiania spraw online

  • opłacanie faktur i doładowanie konta
  • sprawdzanie stanu konta
  • włączanie pakietów i usług
  • przedłużenie umowy
  • zdalna obsługa klienta

Powyższe opcje dostępne są również w aplikacji.

Pakiet dodatkowych bezpłatnych GB

Wydłużenie terminu płatności faktur

Sprawy rozpatrywane są indywidualnie

Promocyjne warunki umów

Edukacja i praca

Rozrywka

Inne usługi

Źródło: gov.pl

 

Udostępnij